Поиск по этому блогу

четверг, 30 декабря 2010 г.

Շնորհավոր, թե ցավակցում եմ...

Արդեն դեկտեմբերի 30նը վերջանում ա, ու էկավ վերջապես դեկտեմբերի 31ը.....ինչքան մարդ ա սպասում էս օրվան, բայց ամենքը իրա ձևով...բայց քչերն են, որ անում են նենց ոնց որ իրանք են ուզում.....դե ասենք ԱՆՊԱՅՄԱՆ ա որ լինի խոզի բուդը....էն ել ինչ բուդ...բաբաթիին...ու տանտիրոջ հարուստ կամ Չհարուստ լինելը հիմնականում հայերիս մոտ որոշվում ա "բդի" չափսերից....մյուսը..ԱՆՊԱՅՄԱՆ ա ստալիչնին...էտ պապական ասեմ ավելին, ապու պապական ավանդույթ ա պտի էտ լինի....պրի տոմ, ստալիչնին կամ որոշ ահավոր սրամիտների ասածով մայրաքաղաքային աղցանը պիտի լինի իրա թաշախուստով, դե մայոնեզ մի տոննա, հլը մարդիկ կան ուզում են ավելի հարուստ էրևան ու թթվասեր ու մայոնեզ խառնեն իրար....լավ անցանք մյուսին....ԱՆՊԱՅՄԱՆ ա դառել էս մի քանի տարին որ բդի հետ էլ մի հատ ել հնդուշկա դնեն....լավ սրա վրա որ ծավալվեմ կարղա 2011ը պրծնի......ու էս ամենինչի հետ մեկտեղ կորում ա Նոր Տարվա հիմնական իմաստը, որ էտ տոնը կոչված ա, որ մոռանալ անցաց տարվա ամենինչը, ամեն վատը, ու օպտիմիզմով դիմավորել նոր տարին...որ գիտակցվի, որ դեռ ուշ չի ամենինչ սկսել նորից ու նոր մտքեր, նոր նախաձեռնություններ, նոր մարդիկ...էտ ա նշանակում նոր տարին ընդհանրապես..իսկ հայերի մեծամասնության մոտ էտ ասոցացվում ա հիմնականում ուտելու հետ....ինչքան կարաս շատ ուտես` վայ բա մի հատ ել ես մեկը փորձի, մի հատ էն մեկը, էս տարի կիևսկին նենց լավ աա ստացվել, բա իշլիին, ես իմ ձեռով եմ սարքել, փախլավայից էլ փորձեք, վայ մի ամաչեք, կերեք....հիմնական խոսքերը որ լսել եմ......նենց տպավորություն ա ոնց որ սոված ազգ ենք...սաղ տարին սպասում ենք Նոր Տարվան որ մի կուշտ փորով հաց ուտենք....հիմա չգիտեմ շնորհավորեեեմ, թե.....չէ դե ամեն դեպքում....Հարգելի, սիրելի ու ինչ էլ չլինի իմ պաշտելի ազգ, Շնորհավորում եմ քո Նոր Տարին, ու ուզում եմ որ գոնե էս տարի ապրես մարդավարի ու ամենակարևորը կուշտ)))))))

1 комментарий:

  1. Մենք կուշտ ենք, ու մեզ նոր տարվա մեռած ազգ են ասում,
    Մենք մեզ բոլորից լավ էլ գերադասում ենք:

    Շնորհավոր, ա՛զգ:

    ОтветитьУдалить